close
تبلیغات در اینترنت
تمرینات و آموزش یوگای صورت

سایت آموزشی و تخصصی یوگا

صورت شما همچنین در معرض آسیب های عوامل محیطی، مانند نور خورشید، باد، کرم ها و لوازم آرایشی مختلف است. در صورت شما تقریباً ۱۶ عضله، تعداد بسیاری استخوان و عروق خونی وجود دارد که به شما کمک شایانی می کند که کلیه این حرکات را با صورت خود انجام دهید.آموزش یوگامانند عضلات سایر قسمت های…

banner
براي اطلاع از آپديت شدن سايت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

تبلیغات

یوگا صورت

صورت شما همچنین در معرض آسیب های عوامل محیطی، مانند نور خورشید، باد، کرم ها و لوازم آرایشی مختلف است. در صورت شما تقریباً ۱۶ عضله، تعداد بسیاری استخوان و عروق خونی وجود دارد که به شما کمک شایانی می کند که کلیه این حرکات را با صورت خود انجام دهید.آموزش یوگا

مانند عضلات سایر قسمت های بدن، عضلات صورت شما هم دچار خستگی و ضعف می شوند و باید آنها را تقویت کنید. اگر عضلات شما از سلامت کافی برخوردار نباشند، حتی خون رسانی صورت هم مختل می شود.
یوگای صورت به شما کمک می کند که بتوانید عضلات صورت خود را تقویت و همچنین خستگی روزمره را در آن برطرف کنید:
۱) جای آرامی پیدا کنید.
در حالی که چشمان خود را بسته اید روی زمین بنشینید. سعی کنید ستون فقرات شما کاملاً صاف باشد. روی تنفس خود تمرکز کنید و دم و بازدم های عمیق انجام دهید. کف دو دست خود را آنقدر به هم بمالید تا گرم شود و سپس آن را روی چشمان خود بگذارید. این کار را چند بار تکرار کنید. این عمل باعث آرامش اعصاب چشمی، پلک و نواحی اطراف چشم می شود.
۲) انگشت دوم و سوم هر دو دست خود را روی ناحیه پیشانی قرار دهید و از ناحیه ابرو تا گیجگاه را به صورت دایره وار و بسیار آرام ماساژ دهید. این نواحی معمولاً قسمت هایی است که در اثر استرس روزمره دچار درد می شود. بعد از آن، ماساژ را از ناحیه گیجگاه به سمت عضلات فک و سپس به سمت گونه ادامه دهید. این حرکات  را چند بار تکرار کنید.
۳) تا جایی که می توانید دهان خود را باز کنید و لبخند بزنید، طوری که کشش را در عضلات صورت، گونه، چانه و گردن خود احساس کنید. سپس عضلات خود را رها کرده و این روند را تکرار کنید. این کار سبب رفع خستگی عضلات صورت می شود.
۴) یک دم عمیق بکشید. سپس نفس خود را با قدرت بیرون دهید. زبان خود را تا جایی که می توانید بیرون آورید و صدای “اَ” را بلند ادا کنید. این کار را سه بار تکرار کنید. این عمل جریان خون را در صورت تقویت می کند.
۵) سعی کنید گونه ها و  ناحیه مرکزی صورت خود را جمع کنید و سپس آن را رها کنید. این کار به تقویت جریان خون در صورت کمک می کند.                      آموزش یوگا
روزانه بهتر است این حرکات را برای عضلات صورت خود انجام دهید، زیرا کارهای روزمره به شدت باعث خستگی عضلات این ناحیه می شوند و شما با این ورزش ها می توانید آرامش و شادابی را به صورت خود باز گردانید.
منبع:سیمرغ


:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 12 نفر مجموع امتياز : 229

:: بازديد : 18991
:: برچسب ها : یوگا صئرت فیروزه , یوگا صورت با تصویر , فواید یوگا صورت , حرکات یوگا صورت , یوگای صورت چیست؟ , یوگای چاقی صورت , یوگا و چاقی صورت , ورزش یوگا برای صورت , حرکات یوگا برای صورت , نحوه یوگای صورت , آموزش یوگای صورت , آموزش یوگای صورت بصورت رایگان , آموزش تمرینات یوگا صورت ,

:: ارسال شده در: یوگا , مقالات آموزشی ,
:: مطالب مرتبط: کانال آموزشی و تخصصی یوگا در تلگرام , کدامیک از سبک های یوگا مناسب شما می باشد , حرکت هایی که با استفاده از آجر یوگا می توان انجام داد , 10 حرکت یوگا که مبتدیان باید انجام بدهند , آموزش حرکات یوگا برای تسکین و کاهش کمردرد , آموزش 30 حرکت آسان یوگا برای کودکان , فواید یوگا بر روی کودکان و نوجوانان , خرید اینترنتی کتاب آموزش یوگا در 28 روز , حرکت های یوگا برای کاهش استرس و اضطراب بصورت کامل , درمان بیماری سندرم روده تحریک پذیر (IBS) با حرکات یوگا ,
نويسنده : پیمان
تاريخ : [چهارشنبه 08 خرداد 1392 ] [ 15:59]
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط لاغری در تاريخ 1395/8/4 و 18:45 دقيقه ارسال شده است

لطفا با تصویر حرکات را نمایش دهید

اين نظر توسط Aysan در تاريخ 1393/5/9 و 11:10 دقيقه ارسال شده است

Aali bud merc bazam tamrin bezarin vaghan mofide

اين نظر توسط فاخرهرکی در تاريخ 1392/10/9 و 4:59 دقيقه ارسال شده است

یوگایعنی زندگی وجودوهستی ارامش روح وجسم پاکی قلب
پاسخ : دقیقا

اين نظر توسط محمد در تاريخ 1392/6/26 و 0:45 دقيقه ارسال شده است

لطفا کتاب در این زمینه معرفی کنید

اين نظر توسط یوتاب در تاريخ 1392/4/7 و 16:03 دقيقه ارسال شده است

مرســــی بابت تمرینات عالی که گفتین.

اين نظر توسط انا در تاريخ 1392/3/28 و 21:55 دقيقه ارسال شده است

بسیار کار زیبا و قشنگی انجام داده اید خواهش می کنم روشهای مختلف خندبدن و یوگای خنده را عملی یاد بدهید من شدیدا نیاز دارم


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آخرين مطالب ارسالي
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
easymoblog آمار مطالب
» کل مطالب : 42
» کل نظرات : 171
stat آمار کاربران
» افراد آنلاين : 5
» تعداد اعضا : 428

onlineuser کاربران آنلاين

servertime آمار بازديد
» بازديد امروز : 576
» بارديد ديروز : 963
» ورودي گوگل امروز : 134
» ورودي گوگل ديروز : 271
» بازديد هفته : 576
» بازديد ماه : 15,154
» بازديد سال : 374,353
» بازديد کلي : 1,630,500